jag vet att jag suger på att skriva... men jag har verken har ork eller tid... 
jaga går just nu i min egen lilla bubbla och hoppas på att allt ska vända.. jag vet att jag måste fixa mitt liv, att jag inte kan leva såhär.drogor alkohol och killar är inget bra. de ärr underbart men jag kan inte hålla på såhär längre. ja vet dock att jag kommer att sakna detta livet. de har vart så sjukt underbart. många hätliga kvällar å mycket skratt men även bråk och slagsmål.. men de är sånt man får ta när man väljer att ha de livet jag har. just nu sitter jag på tåget mot vår kära huvudstad. älskar verkligen när man kan köpa vin på tåget.. dock dyrt men värt de.. 99 :- för 375 ml vin.. men gott är de iaf.. ska bli skönt att komma iväg lite och ta sig en funderare på hur jag ska vända mitt liv. kanske kommer på ett bra sätt när jag fått renstat huvudet lite. jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva!
under tiden som jag inte har skrivit något så har de hänt en del... mycket sex och massor av drogor å alkohol.. haft några trekanter och även gruppsex. testat nya saker o konstiga drinkar haha.. men även operation... dock inget jätte allvarligt denna gången. men  hade iaf en knuta i bröstet som visade sig vara en tumör, alltså inte allvarligt. men de blir till att klämma lite extra på brösten framöver för nästa gång kan de va värre.. 
 
men nu ska jag faktiskt njuta av mitt vin och en bra bok.. skriver mer ikväll när jag ligger på hotellet .
 
puss på er 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej