Gårdagen blev en succé! Jag har haft bra sex innan men detta va helt sjukt. Fontänorgasm är något jag älskar men har inte lätt att få de men igår. Herregud! Bara verkligen bara fontän. Jag har aldrig vart med om de innan, inte ens dom gånger jag vart hög på E. Då har jag bara fått de typ 10 gånger under 8 timmar men nu fick jag säker 30 på EN timma. Min kropp är helt slut idag. Verkligen sönderknullad. Hur ska mina kk:s klara av att ge mig den njutningen? Tror inte dom kan de.. mannen jag va med igår är verkligen gjord för att knulla mig. Så perfekt! Han ser ganska bra ut och är ganska stark men hans lem, jaaao vill bara ha mer! Men en timme räcker i taget. Shit asså, de går inte att beskriva hur skönt de va. Kan säga att de va ganska så blött på golvet, bänkar och i sängen.
Jag brukar inte spruta så mycket utan de brukar mest rinna men nu spruta jag hela tiden. När han tog mig på en barstol efter han satt fast mina händer i den med handbojor spruta jag galet mycket. Han älska de lika mycket som jag. Han va förvånad att jag kunde spruta så mycket å de va jag med. Helvete, jag spruta verkligen ner han. Jag spruta medan han va i mig så när han tog ut den forsa de från mig. När de gäller sex så skulle jag nog kunna gifta mig med honom. Han tog mig mot väggen i hallen så vi kunde se i spegeln samtidig vilket va väldigt upphättsande. När de va dags för ans tur att komma så sög jag av honom. Och wow va han gilla de, jag tog hela ner i halsen. Mina händer va fastbundna bakom ryggen på mig och han tog tag i mitt huvud och munknulla mig. Han spruta mig nere i halsen och lite i ansiktet. Efter knullandet tog vi en dusch och de va super mysigt, han stod bakom mig och krama om mig, gav mig massage. Efter vi tvättat varandra snurra han en handduk om mig och bar ut mig i soffan så jag kunde vila mig lite innan jag skulle åka hem. 

De måste göras om och de får inte ta 2 år tills dess! En man som kan knulla riktigt bra OCH va mysig är ju en dröm.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej