Jadu igår 12/2-15 träffa jag en av min kk:s, en av dom lite hårdare. Jag har en kk som är mysig, en som lite halv dominant och en som är extremt dominant! men men igår va jag med den halv dominanta. Han som älskar och utnyttja min hals, då menar jag verkligen ÄLSKAR. Han brukar inte knulla mig så ofta. Men någon gång ibland så knullar han mig och de är verkligen underbart. Men oftast så drar han in mig i duschen och munknullar mig tills jag spyr. Jag har inga problem med de, visst de kanske inte är de bästa jag vet men jag älskar att se han njuta. Han spruta mig nere i halsen och även ansiktet och håret.När han va färdig så duscha vi av oss och sen bad han mig att gå ner på knäna igen. Han gjorde något med mig som ingen annan gjort innan. Jag har alltid velat testa de men aldrig blivit av men denna gången blev de det. Han kissa på mig, alltså Wet.. Till min förvåning så gjorde de mig upphetsad. Jag vet inte varför.. men jag vill göra de igen... låta de rinna över ansiktet å brösten. efteråt så duscha jag av mig och sen så kom han med en handduk till mig. Vi torka oss och sen tog vi en cigg innan jag skulle hem..

Som sagt jag går med på de mesta och gillar att testa nya saker.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej