Ja men va ska man säga. Jag berätta väldigt mycket om mitt liv i nattens inlägg. Nu sitter jag hör med en öl i handen och väntar på att klockan ska gå snabbare. Jag väntar nämligen på att en av mina kk:s ska komma och hämta mig. Ikväll blir de sex, weed och skräckfilms kväll. En favorit för mig. Jag älskar ju allt av de så de är ju inte så konstigt. Men med denna kk:n är de lite annorlunda, de är inte alltid hårt knullande utan de är faktiskt ganska mycket mer romantiskt. Vilket inte brukar vara något jag gillar men med han är de annorlunda och ha sex med. Vi myser alltid efteråt även om vi kör en snabbis så löser han alltid så vi ska få lite tid till de. Jag behöver de ibland. Men men nu ska vi inte dra till den punkten att jag kanske är kär i han eller så.. nej de är jag inte utan jag njuter bara av närheten han ger mig. Han är 28 år och vi har vart kk i 1.5 år nu så vi känner varandra och vet va vi vill ha. 

I nattens inlägg berättade jag mest om mina våldtäkter. Men de finns mycket mer och veta om mig. Mer hemska saker som misshandel, lögner och bedrägeri. Mitt liv har alltså inte varit lätt. Men de är skönt att skiva av sig lite. På denna bloggen kommer jag att berätta om mina dagar och mitt liv. Ni kommer kunna läsa om en vanlig dag för mig och ännu mer om mitt liv. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej