Nu ska jag berätta om mitt liv, från början av mina missbruk. Det finns många som skulle kalla mig för hora, de finns många som har gjort de. Dom hade inte rätt då men hade dom sagt de till mig idag så hade de vart sant. Jag är en 20 årig tjej med massa bagage. Jag har vart med om saker som ingen ska behöva gå igenom. Detta är en berättelse om mitt liv som jag aldrig berättat innan mne nu måste jag få fram den. 
 
Jag förlora min oskuld när jag va 13 år, de va inte med någon pojkvän utan bara en random kille. de kändes bra och jag är väldigt glad att jag gjorde de med honom eftersom att jag skulle nog aldrig klarat av sex idag annars. När jag va 14 år blev jag våldtagen första gången. Jag berätta aldrig de för någon eftersom att jag skämdes. Jag vet att jag inte borde ha gjort de eftersom att de är inget att skämmas över. Men jag kändde mig så smutsig och äcklig. Jag började då att dricka istället. Men jag har aldrig vart den tjejen som vart med på alla hemmafester utan jag har vart hemma med mina föräldrar och haft ett litet ställe där jag gått på kvällarna när dom somnat. Jag visste att de inte skulle vara en bra idé och va med på festerna då jag hade druckit så mycket att jag skulle tappa kontrollen över kroppen och rädslan av att någon skulle göra något med mig mot min vilja va extremt stor. De hände någon enstaka gång att jag träffa någon kille och hade sex med för jag ville inte att våldtäkten skulle förstöra de för mig. Jag visste ju att de va skönt att ha sex. När jag hade fyllt 15 år så kom nästa våldtäkt. Jag anmälde inte den första och inte den andra heller. Jag va för rädd. efter denna gången börja jag dricka ännu mer och börjkade att skära mig. jag kunde sitta på toalleten i skolan och skära mig och de hände att jag satt och drack i skolan. Jag började ha sex med fler killar. Men de va fortfarande ingen som visste om hur jag egentligen mådde. Jag har aldrig riktigt vart något "emo" utan har vart lite blandad faktiskt, lite, lite frjortis men mest punkare, hårdrockare, lite hippi men mest av allt så va jag nog "horig" som de flästa sa. Men under den tiden hade jag inte tagit betalt för sex. Och jag hade inte haft sex med så många, inte ens 20 st. Men jag råka göra ett väligt stort misstag.. och de va såklart att bli kär i en kille. Jag va fast för han, så fast att jag gjorde de han sa och skickade bilder på mina bröst. De tog nästan 2 månader innan dom spred sig och jag blev skolans "hora" dom skrev mitt namn med ordet hora framför. Jag höll mig vid liv tack vara att jag träffa en tjej. Vi blev tillsammans och killarna slutade så småning om tafsa på mig. Denna tjej blev mitt liv, hon rädda verkligen mig då. Vi är inte tillsammans längre men vi är bästa vänner och ställer upp för varandra va de än handlar om. Efter 9:an så gick jag på IV (induvidiella pogrammet) och läste upp mina betyg eftersom att jag inte hade mer än 65 poäng och kom inte in på någon annan skola. Under de året träffade jag en kille som jag blev tillsammans med. Vi va tillsammans i 2 år innan jag lämna han. Efter jag lämnat han så kom mina depritioner tillbaka. Jag börja dricka mer igen och nu drack jag inte bara utan jag börja även röka på. Detta sluta med att jag behövde pengar till alkoholen och gräset. och börja sälja min kropp. Efter att jag sålt min kropp några gånger och hade pengar för att klara mig ett tag så sluta jag med de och hade bara massa engångsligg. Jag brydde mig inte om min kropp längre vilket ledde till att jag börja älska att ha sex. Kände att jag va bra på något. Sex, alkohol och gräs va mitt liv. Jag hade egen lägenhet och fick pengar av socialen så de hände att jag fick sälja min kropp då och då för att kunna ha råd med de lilla extra. Jag fick en ny granne som jag snabbt fick kontakt med. han rökte också på vilket gjorde at vi fick kontakt. Men de tog ett tag innan jag börja röka med han. Men vi hade sex redan knappt 2 veckor efter han flyttat in. De gick en månad och sen börja jag röka med han. De kom då fram att han va langare vilket va helt underbart för min del. Inte bara för att han va min granne utan även för att jag fick de billigt och även gratis ibland. Jag va väldigt mycket med han och fick massa nya kompis och de va bara killar. De sluta ju som de alltid gör med mig och killar.Men så en dag blev allt värre. Jag gick hem från en kompis från stan när jag blir påhoppad av 4 män som drar mig åt sidan och våldtar mig. Detta hände inte så långt ifrån där jag bor vilket va både bra och dåligt. De gjorde så ont att röra sig efter detta övergräppet och då va de bra att jag bodde när men när dom väl släppte mig så hota dom mig. " vi kommer att döda dig om du berättar för någon" jag kände inte igen rösten på mannen som hota mig eller någon annan . Under våldtäkten va jag helt borta, jag va inte pårökt eller onykter men jag kännde mig döende. Jag hoppades att jag va de. men hotet fick mig att fatta att jag va inte ens nära döden. Jag gick hem och sätter mig i duschen. Känner hur blodet från båda mina hål rinner. golvet färgas rött och jag tar en handuk och sätter mig på så att jag ska få lite tryck mot såren så de ska sluta blöda. Efter att ha duschat i 4 timmar och tvättat mig 50 gånger tvinga jag mig in till sängen. Jag somna efter att ha gråtit och hulkat i 2 timmar. Efter 3 timmar sovande så vaknar jag i panik.Jag hoppades att allt va en dröm men så fort jag röde mig så förstod jag att de verkligen hade hänt.Jag hade blivit våldtagen igen, dom hade kör in två stora kukar i min röv samtidigt. När jag tänkte på de fick jag snabbt slänga huvudet över sängkanten och kräkas. Jag gick upp ur sängen och hämta papper så jag kunde torka upp. Sen gick jag ut i köket och öppna en öl, kl va ca 9 på morgonen. Efter att ha svept i mig den så öppna jag en till och sen plocka jag fram mitt gräs och rulla en feting. jag gick och satte mig i soffan, tände den och rökte hela själv, vi brukar vara minst 4-5 på en sån. Efter att ha rökt klart så sveper jag ölen och sen slocknar i soffan igen. 2 timmar mer sömn. Efter de tog jag en dusch och sedan gick jag ut, jag kunde inte va hemma mer. Jag gick ner på stan med ett leende på läpparna som jag alltid har. Men efter detta gick de utför. Jag börja men E. jag hade mest sex på de i början men sen blev de mer. Jag knulla så fort jag fick chansen. Skaffa mig kk efter kk, som mest har jag vet uppe i 11 kk samtidigt, men minskade de ganska snabbt då de blev jobbigt att hålla kolla på vem man skulle träffa. Nu har de snart gått ett år sne gruppvåldtäkten. Jag har anmält den men de har inte blivit mer än en anmälan. Dom e altså fortfarande fria. Jag vet inte vilka dom är eller hur dom ser ut då dom va maskerade. Vilket gör mig både lättnad men orolig. Jag går inte på stan och "ser" dom eftersom att jag har ingen aning om hur dom ser ut. Men jag är ofta rädd. Jag har nyligen börjat jobba i en annan stan, och är inte så mycket hemma längre. Vilket är skönt. Men att gå från stationen till dit jag ska kan va jobbigt vissa dagar. Jag möter väldigt många killar/män som kollar mycket på mig och raggar men jag mår verkligen inte bra av de vissa dar. Jag blir äcklad, mår illa och nästan kräkts. 
 
Nu har jag fått ur mig nästan allt av de jag har varit med om. vissa ser detta som mycket men de finns dom som haft de värre och även dom som har. 
idag fick jag hem mitt " FIGHT RAPE" armband som jag aldrig kommer att ta av mig. Jag kommer att kämpa för alla där ute så att dom slipper sånt här och ge de stöd jag kan till dom som går egenom de. Visst jag röker fortfarande och dricker. E har jag slutat med.. tack å lov, hade jag fortsatt lite till så hade jag v erkligen fått ta de varje dag för att kunna klara mig. Gräset röks bara på kvällar så jag ska kunna slappna av och sova. Utan gräset så hade jag inte sovit. alkoholen kommer mest fram på helgerna om jag inte jobbar. 
 
Har ni frågor va inte rädda att fråga. Jag kommer att svara på ALLA frågor. ingen fråga är dom eller olämplig. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej