Nä kanske är dags att börja göra något med livet. Allt är kaos och kroppen mår inte bra just nu. Smärtor som man inte vill ha. Hjärtat och hjärtan som krossas. Droger, alkohol och sex blandas med verkligheten som bara borde inne hålla jobb och familjen. Men de går inte så bra. 

Idag 9/2-15 

Jobbar från klockan 08:00-16:00 eftersom att jag bor en bit ifrån jobbet så får jag gå upp extra tidigt. Att behöva gå upp kl 05:30 för att hinna med bussar och tåg är inte speciellt roligt men man måste ju jobba. Innan jag gick på lunch så fick jag ett sms av en kille som bor i staden som jag jobbar. Jag har inte träffat honom på kanske 2 år. De va en underbar kväll jag hade med han då. Tanken på att träffa han igen blev en tanke som ska bli verkligen igen. Detta innebär att när jag slutar jobbet åker jag direkt hem till dig. Jag vet att jag kommer att få sova lite då jag kommer att vara hemma väldigt sent och ska gå upp tidigt imorgon. Dom dagar jag jobbar håller jag mig nykter och drog fri. Jag jobbar inte varje dag vilket innebär att de blir mycket alkohol och droger. Och sen blev de verkligen mycket killar och sex. Jag är en tjej som älskar sex. Så tar chansen varje gång. Jag har 3 st kk och sen blir de många engångsligg. Tappade räkningen över hur många killar jag har varit med när jag va 15. Och nu är jag 20 år. Men de borde närma sig minst 200 snart. Och då har jag haft ett seriöst förhållande i två år och vi va kk ett halvår innan. Så på 2.5 år så va jag bara med en kille. Jag förlora oskulden som 13 åring. Pga att jag har börjat dricka och ta droger så kostar ju de ganska mycket pengar så jag har fått jobba som prostituerad då jag saknat pengar..

jag kommer att skriva mer om mitt tidigare liv och sex, alkohol och droger
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej